Ευρωπαϊκή Αποθήκη


Αν κάνεις παραγγελίες από τα Link της σελίδας και από τα app των καταστημάτων ΤΟΤΕ αυτό το κείμενο καλό θα είναι να το διαβάσεις για το καλό όλων μας!

Λίγο μακροσκελές αλλά πρέπει να τα πω για να είμαστε ξεκάθαροι!

Για ακόμα μια φορά θα επικαλεστώ την βοήθεια σας η οποία είναι πολύτιμη και ανέξοδη για εσάς αλλά για το καλό όλων μας και θα σας πω παρακάτω γιατί..

Πρόσφατα ετοίμασα μια φόρμα για να καταχωρείτε τις παραγγελίες που κάνετε από όλα τα μαγαζιά ( που λίγοι την τιμήσατε ) μιας και οι κινέζοι κάνουν τους κινέζους και λένε ότι δεν χάνονται παραγγελίες με αρκετά πρόσφατα κρούσματα που είχαμε με χαμένες παραγγελίες και ΚΑΝΕΝΑ μαγαζί δεν παραδέχεται ότι κάποιες παραγγελίες χάνονται παρά μόνο η κλασσική απάντηση είναι τα Cookies φταίνε… δεν πάτησε λινκ σου και άλλα συναφή.

Φόρμα

Αυτή τη φορά λοιπόν έχω την παραδοχή του Geekbuying ότι οι παραγγελίες από app ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ στα affiliate links μου.

Θα μου πεις οκ ρε μεγάλε.. τι με νοιάζει εμένα αν πέρασε η παραγγελία σε εσένα.. εγώ έκανα την παραγγελία μου με το κουπόνι που ζήτησα / βρήκα / πήρα από εσένα και στα τσάκια μου αν πέρασε η όχι.. εγώ κέρδισα την τιμή στην αγορά και αυτό ήταν που ήθελα…

Κατά μια άποψη είναι δεκτή και “λογική” η σκέψη αυτή και αυτό φυσικά γιατί ΔΕΝ ΠΙΕΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ να κάνει παραγγελία από τα λινκ μου με το στανιό, και υπάρχει και το αλλά και το άρα…

Αλλά…
Όταν μιλάμε για WIN WIN καταστάσεις αυτό ΔΕΝ είναι λογικό κατά μία έννοια..
Άρα…
Ο χαμένος είμαι εγώ…

Αλλά….
Όταν γίνεται κάποια στραβή ( γιατί στραβές και προβλήματα γίνονται και στα καλύτερα σπίτια που λέει και το ρητό και δεν υπάρχουν διακρίσεις ) στέλνετε dm και μου λέτε έκανα την τάδε παραγγελιά και άργησε / χάθηκε / ήρθε σπασμένο / ήρθε αλλά λείπει κάτι / δεν ήρθε το σωστό προιόν κ.α. ) και μου λέτε να βοηθήσω και να μιλήσω με το κατάστημα…

Αν η παραγγελία ΔΕΝ έχει γίνει από λινκ μου τότε ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να κάνω και πολλά και αυτό όχι φυσικά γιατί δεν θέλω..  ( γιατί έτυχε να έχω λύσει κάποια μεμονωμένα περιστατικά με προβλήματα που ΔΕΝ έχουν έχουν γίνει από Link μου αλλά αυτό ΔΕΝ είναι σίγουρο ότι θα γίνεται πάντα ) αλλά γιατί οι κινέζοι λένε δεν είναι από το λινκ σου και τέλος..

Άρα..
Ο χαμένος είσαι εσύ σε ενδεχόμενο πρόβλημα

Αλλά…
Αν η παραγγελία έχει γίνει από λινκ μου τότε φυσικά μπορώ και θα μιλήσω με το κατάστημα όπως έχει γίνει με αρκετούς και έχουμε λύσει προβλήματα που βγήκαν αλλά λύθηκαν άμεσα!!

Άρα…
Κανείς ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ χαμένος

Κάπου εδώ λοιπόν ζητάω την βοήθεια σας για το καλό όλων ΜΑΣ όπως είπα και στην αρχή….
Και λέω ΜΑΣ γιατί όλοι μας βγαίνουμε χαμένοι άλλοι έμμεσα άλλα άμεσα…
Δηλαδή ναι μεν χάνω εγώ το όποιο κέρδος μου δίνουν ανα παραγγελία ΑΛΛΑ χάνεις και εσύ το οποιοδήποτε support χρειαστείς σε κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα με την παραγγελία σου!!

Όσοι λοιπόν κάνετε παραγγελίες από τα λίνκ της σελίδας τότε αν δεν σου είναι κόπος καταχωρήστε και τον αριθμό παραγγελίας σου στην φόρμα για να μπορέσω και εγώ να έχω ένα μπούσουλα με τα καταστήματα να μην ΜΑΣ πιάνουν κότσο και παίζουν μπάλα στην πλάτη όλων ΜΑΣ!!

Και μετά την παραδοχή του Geekbuying για τις παραγγελίες μέσω του APP οτι δεν μετράνε τότε σίγουρα έχουμε χάσει και οι 2…

Δες τι παραγγελίες έχεις κάνει από τα καταστήματα που συνεργάζεται η σελίδα μου και αν θες πραγματικά να βοηθάς και να υπάρχει WIN WIN αποτέλεσμα τότε πάνε στην φόρμα που θα βρεις στο site και καταχώρησε τις παραγγελίες σου για να μπορέσω να μιλήσω με τα καταστήματα για να μην μας πιάνουν κότσο!!

Υ.Γ. Όσοι κάνετε παραγγελίες από το Geekbuying προτιμήστε να τις κάνετε από browser από pc είτε από κινητό αλλά μέσω browser και όχι app!!

Φόρμα

Αυτά τα ολίγα και sorry για το μακροσκελές κείμενο αλλά έπρεπε να τα πω ακόμα μια φόρα για να είναι τα πράγματα πιο κατανοητά σε όλους μας!!

Ο Dealer σας!!!