3 κακές συνήθειες που μπορούν να καταστρέψουν τον συμπλέκτη
Το σετ συμπλέκτη είναι ένα ζωτικής σημασίας τμήμα της μετάδοσης του κινητήρα που ταλαιπωρείται καθημερινά και η επισκευή του μπορεί να κοστίσει πολλά ευρώ.
Τα στοιχεία που αποτελούν ένα σετ συμπλέκτη, δίσκος/πλατό/ρουλεμάν, υπόκεινται σε φθορά κάθε φορά που οδηγείτε, ενώ με λάθος χρήση του πεντάλ του αμπραγιάζ θα πρέπει να γνωρίζετε ότι επιταχύνετε την διαδικασία φθοράς του.
Πάτησε στην εικόνα και δες τις σούπερ προσφορές που είναι καθημερινές στο κανάλι μας στο telegram
Το άλλο βασικό λάθος που κάνουν αρκετοί οδηγοί αυτοκινήτου με χειροκίνητο σασμάν είναι το πάτημα του πεντάλ συμπλέκτη όταν δεν χρειάζεται. Το πεντάλ συμπλέκτη πρέπει να το πατάμε μόνο όταν πραγματοποιούμε αλλαγή σχέσης, και όχι όταν περιμένουμε να ανάψει πράσινο το φανάρι ή να μπει κάποιος στο αυτοκίνητο και πολλά ακόμα. Όσο πιο συχνά πατάμε το πεντάλ του συμπλέκτη, τόσο φθείρετε και φυσικά θα ζητήσει επισκευή. Ακόμα, ένα λάθος που κάνουν αρκετοί νέοι οδηγοί είναι που δεν παίρνουν το αριστερό τους πέλμα πάνω από το πεντάλ του συμπλέκτη, πατώντας τον ελαφρά κατά την διάρκεια της οδήγησης. Εννοείται ότι σε αυτή την περίπτωση ταλαιπωρείτε τον συμπλέκτη σας, για αυτό ξεκουράστε το αριστερό σας πόδι στο υποπόδιο που βρίσκεται αριστερά του πεντάλ συμπλέκτη.
Τέλος, ένα ακόμα σημαντικό λάθος που κάνουν αρκετοί οδηγοί είναι που δεν πατάνε τέρμα το πεντάλ συμπλέκτη. Σε μια τέτοια συνθήκη, είναι βέβαιο ότι δεν θα πραγματοποιήσετε σωστά την αλλαγή σχέσης και θα “κουράσετε” και άλλα μέρη της μετάδοσης. Για αυτό τον λόγο μεγάλο μέρος ευθύνης έχει η λάθος ρύθμιση της θέσης οδήγησης. Όταν κάθεστε στην θέση του οδηγού θα πρέπει να μπορείτε να πατήσετε, με ελαφρώς λυγισμένο το αριστερό πόδι, πλήρως το πεντάλ του συμπλέκτη. Μόνο έτσι θα αποφύγετε αστοχίες στην χρήση του συμπλέκτη, ενώ αυτή είναι και η σωστή θέση για σωστό χειρισμό των πεντάλ.