Ευρωπαϊκή Αποθήκη

Το Facebook αλλάζει όνομα: Meta η νέα ονομασία

Αλλαγή σελίδας για το Facebook, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα την απόφαση της για την μετονομασία της σε Meta.

Η αλλαγή ονομασίας της ανακοινώθηκε δια στόματος Μαρκ Ζούκερμπεργκ κατά την διάρκεια συνεδρίου εικονικής πραγματικότητας και όπως αναφέρει το δίκτυο CNBC αντανακλά τις αυξανόμενες φιλοδοξίες της εταιρείας για δραστηριοποίηση πέρα ​​από τον τομέα των social media, στο metaverse, έναν κλασικό όρο επιστημονικής φαντασίας που έχει υιοθετήσει το Facebook για να περιγράψει το όραμά του για εργασία και παιχνίδι σε έναν εικονικό κόσμο.

Στο άκουσμα της είδησης, η μετοχή του Facebook στην Wall Street ενισχύεται άνω του 3%, ενώ το πρακτορείο Bloomberg αναφέρει ότι η μετοχή του Facebook θα φέρει τη συντομογραφία MVRS, από την 1η Δεκεμβρίου 2021.

«Σήμερα ο κόσμος μάς θεωρεί ως μία εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά στο DNA μας είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει τεχνολογία για να συνδέει ανθρώπους», ανέφερε ο ιδρυτής του Facebook, συμπληρώνοντας πως «το metaverse (“μετασύμπαν”) είναι το επόμενο σύνορο όπως ακριβώς ήταν η κοινωνική δικτύωση όταν ξεκινήσαμε».

«Θα αλλάξουμε έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην μας βλέπουν πρωτίστως ως μια εταιρεία social media αλλά ως μια εταιρεία metaverse», είχε δηλώσει τον Ιούλιο στο Verge ο Ζούκερμπεργκ.

Όπως αναφέρει το BBC, η αλλαγή στο όνομα του Facebook έρχεται έπειτα από ένα σερί αρνητικής διαφήμισης για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μετά τις αποκαλύψεις της πληροφοριοδότη και πρώην τεχνικού της εταιρείας, Φράνσις Χόγκεν.

Η Χόγκεν μίλησε στο Κογκρέσο, αλλά και στη βρετανική βουλή και υποστήριξε πως τα υψηλά ιστάμενα στελέχη του facebook βάζουν τα κέρδη τους πάνω από την ασφάλεια των χρηστών.

Πάτησε στην εικόνα και δες τις σούπερ προσφορές που είναι καθημερινές στο κανάλι μας στο telegram

Τι είναι το metaverse

Το Facebook επενδύει εδώ και πάρα πολύ καιρό στις τεχνολογίες AR (επαυξημένη πραγματικότητα) και VR (εικονική πραγματικότητα) και ουσιαστικά έχει όλες τις βάσεις στο να γίνει κάτι παραπάνω από την εταιρεία της πλατφόρμας. Πλέον, δεν θα πουλάει πρόσβαση στο Facebook ή στο Instagram, αλλά έναν online κόσμο που θα μπορούμε να ζούμε με το avatar μας, να βλέπουμε αγώνες με τους φίλους μας, να παίζουμε online με το πάτημα ενός πλήκτρου και να ταξιδεύουμε σε κόσμους που δεν έχουμε φανταστεί.

Η εξαγορά της Oculus VR πριν χρόνια και η συνεχής επένδυση σε περιεχόμενο έχει κάνει το Facebook έναν δυνατό παίκτη στο κομμάτι της εικονικής πραγματικότητας, ενώ πρόσφατα εξαγόρασε και gaming studios όπως η BigBox VR. Μέχρι και τον Μάρτιο, πάνω από 10.000 υπάλληλοι του Facebook εργάζονταν πάνω στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας, κάτι που από μόνο του λέει πολλά.

Η κίνηση του Ζούκερμπεργκ μεταφράζεται με πολλούς τρόπους. Σε πρώτη φάση θέλει να διαχωρίσει την εταιρεία του από το Facebook, μιας και πλέον είναι μόλις μία από τις υπηρεσίες/προϊόντα του. Από την άλλη, θέλει να μπορεί να «πουλάει» ενιαία όλες τις υπηρεσίες του και να μπορεί να εκμεταλλεύεται καλύτερα εμπορικά τα πάντα, ακόμη και συνδυαστικά.

Πολλοί ανησυχούν ότι θα δημιουργήσει έναν νέο διαδικτυακό κόσμο που θα συνδέεται με τον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θα μπορούσε να αποκτήσει πρόσβαση σε ακόμη περισσότερα προσωπικά δεδομένα, μετά τις κατηγορίες ότι δεν μπλοκάρει το επιβλαβές περιεχόμενο.

Πηγή

Αν σας άρεσε το άρθρο, κάθε κοινοποίηση μετράει και είναι βοήθεια για την σελίδα και την προσπάθεια μου. Πατήστε την εικόνα από πάνω για να μπείτε στο κανάλι μου στο telegram